donderdag 25 september 2014

Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Kirsten Koelewijn en ik ben geboren op 18/05/1996, dit maakt mij 18 jaar.
Nadat ik was geslaagd voor mijn VMBO diploma ben ik doorgegaan voor de HAVO. Ik heb dit jaar mijn HAVO diploma gehaald en heb besloten door te studeren voor basisschool lerares, juf dus! Inmiddels ben ik dus 1e jaars HBO student op de HU in Amersfoort waar ik de opleiding PABO studeer. 

Ik heb deze weblog gemaakt om lessen en voortgangen bij te houden. Hier plaats ik voor mijn kunstvakken foto's en updates. Deze lever ik later in voor een beoordeling bij mijn leraren.

Iets persoonlijks om te vertellen is natuurlijk ook leuk. Ik woon bij mijn ouders met mijn broer en zusje, 2 hondjes en de kat. Ook heb ik een paard, was tevens mijn hobby is. Verder houd ik van tekenen en met vriendinnen afspreken.

Ik hoop dat jullie mijn blog met plezier lezen!

Mvg,

 Kirsten Koelewijn



Geen opmerkingen:

Een reactie posten